Toimitusehdot
Toimitusehdot
Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn
Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen.
Toimitusehdot lyhyesti:
1.
Tilaajalla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksensa
tai osa siitä neljäntoista vuorokauden kuluessa tuotteen
vastaanottamisesta. Jos tuotteissa ei ole ollut vikaa, maksaa tilaaja
palautuksesta aiheutuvat kustannukset.
2. Varastosta löytyvien
tuotteiden toimitusaika on noin 1 - 5 arkipäivää. Mikäli tilattu tuote
on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä
asiakkaalle viipymättä.
3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä
tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta
viipymättä ridalslashes.com -verkkokaupan asiakaspalveluun
sähköpostitse ridalslashes@gmail.com
4. ridalslashes.com ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy,
vaikeutuu tai myöhästyy ridalslashes.com vaikutusmahdollisuuksien
ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta,
vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen
liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta verkkokaupan
toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.
Tarkemmat toimitusehdot
1. Toimitusaika
Tuotteidemme toimitusaika on noin 1 - 5 työpäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.
2. Toimitustavat
Tuotteen hinta on palvelussa tilaushetkellä oleva hinta. Tuotteen hintaan lisätään valitun toimitustavan mukaiset kulut.
SmartPost pakettiautomaatti 6,90€:
Paketti toimitetaan valitsemaasi tai lähimpään SmartPost
pakettiautomaattiin.(Mikäli alkuperäinen noutopiste on täynnä, paketti
ohjataan automaattisesti lähellä sijaitsevaan toiseen noutopisteeseen,
joko Postiin tai pakettiautomaattiin.)
Lisäys aiempaan tilaukseen 0€: Tilaus lisätään aiempaan tilaukseen, jonka postimaksut on maksettu. Käytä tätä toimitustapaa vain kun olet unohtanut tilata jotain juuri tekemästäsi tilauksesta. Huom! Lisäys pitää tehdä ennen kello 12 ensimmäisenä mahdollisena toimituspäivänä/samana päivänä kuin ensimmäinen tilaus.
3. Maksutavat
Checkout
-palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä
ostoksia netissä. Checkout palvelun maksuehdot löydät täältä:
https://www.checkout.fi/ehdot-ja-sopimukset/maksuehdot
Pankkimaksut
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.
Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksutoimeksiantopalvelun ehdot. (english)
Mobiilimaksutavat
Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.
4. Palautusoikeus ja tuotevaihdot
Tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavien tuotteiden on ehdottomasti oltava avaamattomia ja sinetöityjä ja palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä, myyntikunnossa olevassa pakkauksessaan. Jos tuotteen sinetti on avattu, raukeaa palautusoikeus tuotteiden lisenssiehtojen mukaisesti. Mikäli asiakas haluaa palauttaa tuotteen, on hänen aina ensin otettava yhteyttä kauppiaaseen lähettämällä sähköpostia osoitteeseen ridalslashes@gmail.com jotta voidaan sopia palautusjärjestelyistä.
Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen ridalslashes@gmail.com
Huom! Palautuksen yhteydessä emme maksa takaisin toimituskuluja, paitsi niissä tapauksissa, joissa toimitettu tuote on viallinen tai jos olemme toimittaneet väärän tuotteen. Jos asiakas haluaa muista kun näistä syistä vaihtaa tai palauttaa tilauksen, veloitamme palautuksesta toimituskulut.
Maksunpalautus suoritetaan aina käytetylle maksutavalle.
5. Reklamaatiot
Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: ridalslashes@gmail.com
6. Ongelmatilanteet
EU:n uusien (2016) kauppavaatimusten mukaan kuluttajalla on oltava mahdollisuus edulliseen ja puolueettomaan neuvontapalveluun mahdollisissa verkko-ostoksiin liittyvissä ongelmatilanteissa. Ongelmatilanteet on ensisijaisesti pyrittävä ratkaisemaan olemalla yhteydessä verkkokaupan asiakaspalveluun (ridalslashes@gmail.com). Jos asiassa ei päästä sopuun, kuluttaja on oikeutettu ottamaan yhteyttä EU:n tarjoamaan Online Dispute Resolution (ODR) palveluun, tässä linkki palvelun sivuille: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.